Optimizarea pentru motoarele de căutare locale (SEO) este procesul de optimizare a prezenței online a unei afaceri, astfel încât aceasta să fie mai vizibilă în rezultatele căutării locale.

Local SEO este un tip de SEO care se concentrează pe optimizarea unui site web pentru căutarea locală, determinata spatial. Este un proces care este utilizat pentru a îmbunătăți vizibilitatea unui site web în rezultatele căutării locale, ex restaurant, centru Spa, tractari auto, service auto.

Ce este SEO local?

SEO local se referă la optimizarea afacerii dvs. pentru căutarea locală. Aceasta înseamnă să vă asigurați că site-ul dvs. web și prezența online sunt optimizate pentru persoanele care caută afaceri ca a dvs. în zona in care va desfasurati activitatea.

Există o serie de lucruri pe care le puteți face pentru a vă optimiza site-ul pentru căutarea locală, inclusiv revendicarea înregistrării companiei dvs. pe Google My Business și în alte directoare locale, optimizarea conținutului site-ului dvs. pentru cuvinte cheie locale și crearea de backlink-uri locale.

Făcând acești pași, vă puteți asigura că afacerea dvs. este vizibilă pentru clienții potențiali care caută afaceri ca a dvs. în zona specifica unde functionati.

De ce ai nevoie de SEO pentru afacerea ta locală?

Dacă aveți o afacere locală, aveți nevoie de optimizare SEO site pentru a vă ajuta să concurați cu companiile mai mari. SEO este prescurtarea de la „optimizare pentru motoarele de căutare” și se referă la procesul de îmbunătățire a site-ului dvs., astfel încât acesta să se situeze mai sus în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP-uri). Acest lucru este important pentru că oamenii au șanse mai mari să facă clic pe link-urile care apar în partea de sus a SERP și, dacă site-ul dvs. nu apare în primele rezultate, pierdeți potențiali clienți.

Ce este SEO local și cum să-ți optimizezi afacerea locală?

Există o mulțime de moduri în care poți să-ți optimizezi website-ul pentru motoarele de căutare locale, iar unul dintre cele mai importante este să creezi conținut relevant pentru afacerea ta. De exemplu, dacă ești un restaurant, asigură-te că ai informații despre meniul tău, or evenimentele pe care le gazduiesti.

Prin optimizarea site-ului, a rețelelor sociale și a altor active online, vă puteți crește șansele de a fi găsit de clienții locali atunci când sunt gata să cumpere.

Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să vă optimizați SEO local:

  1. Asigurați-vă că site-ul dvs. este actualizat și informativ. Includeți locația, orele și informațiile de contact pe fiecare pagină.
  2. Revendicați și optimizați-vă înregistrările de afaceri în directoare majore, cum ar fi Compania mea pe Google.
  3. Încurajați clienții să lase recenzii despre produsele sau serviciile dvs.
  4. Utilizați cuvinte cheie locale în conținutul dvs. pentru a semnala căutarea: restaurant sector 1, restaurant Magheru, etc.

Crearea unei strategii de backlink-uri locale

Optimizarea SEO se poate face la nivel local, si se concentrează pe optimizarea unui site web sau a unei pagini web pentru utilizatorii dintr-o anumită locație geografică. SEO local este important pentru companiile care doresc să fie găsite de potențialii clienți din zona lor. Există o serie de moduri de a optimiza un site web pentru SEO local, inclusiv adăugarea de cuvinte cheie specifice locației, crearea de conținut specific locației și crearea de backlink-uri locale.

Crearea de backlink-uri locale este una dintre cele mai eficiente moduri de a îmbunătăți SEO local al site-ului dvs. web. Backlink-urile sunt link-uri de la alte site-uri web către site-ul dvs. Deci veti avea nevoie de astfel de backlink-uri de la cat mai multe alte site-uri din zona dumneavoastra. Pot fi ziare online locale, directoare locale, bloguri cu specific local.