In ultimii ani, vanzarea de smartphone-uri a depasit cifra de vanzari a mai multor gadgeturi, cum ar fi desktopuri, laptopuri sau chiar tablete. Numarul de utilizatori de smartphoneuri este in plina crestere, iar datorita numeroaselor aplicatii care au fost create special pentru aceste dispozitive, majoritatea adultilor petrec in medie 2 ore pe zi folosind aceste dispozitive.
Deoarece interesul fata de alte dispozitive a scazut semnificativ, companiile trebuie sa realizeze o strategie de marketing care sa vizeze in mod direct utilizatorii de smartphoneuri. Pentru mai multe detalii, accesati https://reclamapetelefon.ro/
In primul rand majoritatea companiilor utilizeaza reclamele pe telefon deoarece acestea vor ajunge mult mai rapid la potentialii clienti. Exista numeroase metode de realizare a acestor reclame, iar cele mai populare sunt cele de pe social media, cum ar fi:
- Instastory: Mai multe companii au realizat instastory pentru a isi promova serviciile. Aceste reclame sunt foarte utile, atat pentru organizatie, cat si pentru clienti. Instastory ofera o varietate de optiuni pentru a crea continut. Puteti adauga doar o poza si un text atractiv sau puteti posta un scurt video.
- De altfel, aveti si alte optiuni cum ar fi sondajele de opinie, intrebari tip chestionar, scale cu emoji, iar lista poate continua. Doar printr-un swipe up, clientul va ajunge la partitia site-ului care este promovata pe Instastory, fara a fi nevoie sa mai caute prin toate meniurile. In acest mod veti stii cu siguranta ca informatia corecta a ajuns la utilizatorul smartphone-ului.
- Postarile de pe Instagram: Aceste tipuri de postari sunt extrem de utilizate pe Instagram, atat de companiile care vor sa atraga potentiali clineti, cat si de influenceri. Postarile de pe Instagram sunt de cele mai multe ori promovate cu ajutorul aplicatiei, investind o anumita suma pe zi.
- Acestea pot fi atat video, cat si poze, iar in partea de jos a continutului exista un buton care va va redirectiona pe pagina promovata.
- Reclamele tip SMS/e-mail. Acestea sunt cel mai des utilizate de magazinele online sau de operatiorii de telefonie mobila. Textele primite pe telefon, de cele mai multe ori contin promotii pentru diferite magazine, coduri pentru transport gratuit sau cupoane pentru discount. De altfel, veti fi sigur ca doar abonatii Newsletter ai site-ului dumneavoastra vor primi astfel de mesaje.
- Totusi, dezavantajul acestui tip de reclama este ca abonatii se pot dezabona cand doresc de la Newsletter. Asadar, cand strategia de marketing se bazeaza doar pe acest tip de reclama, trebuie sa realizati texte interesante si scurte, totodata sa nu trimiteti foarte multe mesaje intr-un interval scurt de timp.
- O alta strategie de marketing utilizata pentru telefoane este reprezentata de reclamele video. Acestea sunt foarte des utilizate in cadrul jocurilor video, in momentul in care se trece de la un nivel la altul.
- De cele mai multe ori reclamele video sunt de dimensiuni mici, de doar 12 secunde, insa de cele mai multe ori, dupa 6 secunde utilizatorul poate apasa butonul skip. Pentru a realiza reclame de succes, veti avea nevoie de un continut video foarte bun, care sa atraga.