Scopul unei afaceri este să facă profit, fără urmă de îndoială. O afacere care este cunoscută are mult mai multe șanse să fie de succes decât o afacere despre care nu știe nimeni nimic.

În ziua de astăzi, din ce în ce mai multe afaceri dispun de un site pe care promovează produsele sau serviciile oferite. Cu toate astea, site-urile multor afaceri rămân necunoscute. În mediul online, se poate ajunge la un grad de vizibilitate și notorietate urmărind anumiți pași.

Ce este SEO și de ce e bun pentru afacerea ta?

Această noțiune a apărut acum ceva timp și presupune optimizarea pentru motoarele de căutare. Cu alte cuvinte, procesul de seo presupune creșterea cantității și calității traficului pe care îl primește un site prin rezultatele organice ale motoarelor de căutare.

SEO devine astfel un lucru pe care neapărat va trebui să îi faci, dacă vrei ca afacerea ta să aibă perspective de viitor.

Stabilește care sunt paginile importante ale site-ului tău

Nu toate paginile pe care le ai pe site sunt de aceeași importanță pentru afacerea ta. Sunt paginile care sunt create cu scopul de a vinde produsele sau serviciile, iar acestea sunt de maxim interes, dar sunt și pagini care sunt de suport, cum sunt cele de contact, termeni și condiții și altele. Recomandarea e să identifici paginile care au un impact major asupra utilizatorilor pentru crearea unui conținut relevant. Astfel poți începe să scrii în jur de 7000 de cuvinte prin care să răspunzi la cele mai dese întrebări adresate de clienți, care să conțină cuvinte cheie, și să descrie foarte bine produsele sau serviciile promovate.

Cât de mult contează versiunea de mobil a site-ului?

În ultimul timp, Google pune accent pe implementarea de versiuni mobile pentru site-uri. Și asta pentru că dispozitivele mobile câștigă tot mai mult teren în fața calculatoarelor sau a laptopurilor. Din ce în ce mai multe persoane folosesc telefonul mobil pentru achiziții online de produse și servicii. Astfel că versiunea de mobil pentru site-ul tău va trebui să aibă un design responsive care să fie centrat pe experiența utilizatorului. Pentru asta, site-ul va trebui analizat pentru a se stabili dacă nu cumva utilizatorii sunt interesați de o versiune dedicată de mobil decât una clasică.

E momentul să începi o campanie de advertoriale?

Probabil ai auzit de acest cuvânt pentru că se utilizează tot mai des în mediul virtual. Un advertorial este o formă de conținut care, pe lângă informațiile utile oferite conține și elemente de promovare. Un advertorial care este bine făcut poate avea chiar o tentă jurnalistică, astfel că cititorul nu va simți imediat interesul comercial, astfel că citirea articolului va fi completă.

O serie de advertoriale interesante și bine structurate vor fi introduse pe diverse platforme cunoscute sau pe bloguri care aparțin unor persoane influente, astfel că vor genera trafic către site-ul tău.

Realizează optimizarea tehnică

O optimizare SEO nu înseamnă doar acțiuni care să treacă mai departe de site. Câteodată sunt necesare modificări tehnice actuale, care să aibă în vedere performanța site-ului. Pentru orice campanie e nevoie de o bază tehnică solidă și de o analiză amănunțită.

Optimizarea tehnică realizată cum trebuie va aduce beneficii atât campaniei SEO, cât și utilizatorilor site-ului. Pe lângă acest lucru, această optimizare va juca un rol și în îmbunătățirea ratelor de conversie și de revenire pe site. Pentru ca rezultatele să fie cele mai bune, optimizarea tehnică trebuie făcută la începutul campaniei SEO.

Acestea sunt doar câteva dintre recomandările specialiștilor SEO. Aplicate, ele vor aduce beneficii afacerii tale. Totuși, dacă nu ai mai făcut așa ceva, e mai bine să apelezi la persoane care au experiență.