In momentul in care investesti in customer support cu siguranta va trebui sa iei in calcul mai multe aspecte foarte importante. Modul in care implementezi acest serviciu conteaza foarte mult pentru tine si ar trebui sa obtii cele mai bune rezultate pe baza unor cercetari pe care o echipa de specialisti le fac pe piata.

In momentul in care vrei un serviciu de customer care cea mai buna solutie este sa lucrezi exclusiv cu specialisti care fac asta de foarte mult timp.

Va trebui sa va asigurati ca membrii echipei se simt imputerniciti sa ia deciziile necesare. Cel putin doriti sa va asigurati ca aveti implementate strategii pentru:

  • Urgente: cum definiti o urgenta si cine este notificat? Cum sunt informati si cand?
  • Solutii: trebuie definite nu doar pentru situatii de urgenta, de exemplu pentru bug-uri de produs, cand trebuie sa introduceti un inginer de produs?
  • Comunicare: cum pot afla membrii echipei despre lucruri?
  • Rambursari: in ce circumstante le veti emite si cine le prelucreaza?
  • Securitate: de exemplu, daca cineva solicita resetarea parolei sale cum ii verificati identitatea?

In timp ce procesele tale vor trebui sa se schimbe si sa evolueze pe masura ce cresti, este mult mai usor sa le pui la punct mai devreme decat sa incerci si sa grefezi pe practici de lucru care s-au dezvoltat organic si care sunt inradacinate in cultura echipei de suport. Pe masura ce echipa extinde procesul, face mai usor pentru toata lumea sa faca o treaba excelenta. Nimeni nu este lasat sa se intrebe ce trebuie sa faca – este clar ce se cere intr-o serie de situatii definite.

Pur si simplu, exista prea multe de pierdut prin a nu oferi cel mai bun suport pentru clienti pe care il puteti oferi foarte usor cu ajutorul echipelor specializate in acest sens, si asta incepe prin a defini modul in care doriti sa  furnizati serviciile. Aflati mai multe despre pachetul nostru de asistenta conversationala care va ajuta sa va extindeti serviciul intrand pe LiveSuport.ro.

Suportul pentru clienti este o gama de servicii pentru clienti pentru a ii ajuta sa obtina solutii pentru problemele lor. Acesta include asistenta in planificarea, instalarea, instruirea, depanarea, intretinerea, modernizarea si eliminarea unui produs.

In ceea ce priveste produsele tehnologice, cum ar fi telefoanele mobile, televizoarele, calculatoarele, produsele software sau alte bunuri electronice sau mecanice, acesta este denumit suport tehnic .

Suportul pentru clienti este considerat unul dintre principalele canale de date pentru cercetarea satisfactiei clientilor si o modalitate de a creste numarul de clienti recurenti.

In momentul in care alegeti sa lucrati exclusiv cu profesionisti avantajul este ca veti obtine rapid si eficient cele mai bune rezultate posibile dintr-o gama extrem de variata ceea ce face ca numarul de clienti sa creasca si implicit numarul de conversii. Acest lucru este benefic si pentru optimizarea SEO dar si pentru afacere.

Toate serviciile si tehnicile de marketing pe care le aplici in mediul online sunt acolo pentru a te ajuta sa evoluezi iar customer support este cu siguranta una dintre cele mai importante.