Certificarea diferitelor sisteme de management este o tendinta ascendenta in randul companiilor. Ei cauta sa se bucure de beneficiile certificarii, care sunt vitale pentru consolidarea oportunitatilor comerciale si de management ale companiei. Cunosti tipurile de certificate ISO pentru care puteti opta?

Certificarea sistemelor de management

Certificatele sunt documente care sustin veridicitatea unui fapt. In acest caz, atunci cand avem de-a face cu certificarea ISO, acestea garanteaza in mod fiabil ca un anumit standard ISO este respectat, ca standardele sunt corect implementate.

Atunci cand o companie are certificarile relevante, aceasta difera de concurenta din acelasi sector. Aceste certificate sunt dovada ca ne confruntam cu o companie competenta si de incredere, astfel incat cifra dumneavoastra de afaceri va fi afectata pozitiv. Suntem specializati in certificarea sistemelor de management de calitate.

Existenta certificatelor ISO sau a altor certificate permite companiilor sa realizeze strategii mai competitive si mai ambitioase. Aceasta inseamna ca societatea in general si economia, in special, beneficiaza de pe urma acestui impuls.

Beneficiile certificarii

Beneficiile derivate din certificarea documentelor conform standardelor ISO sunt vazute in diferite domenii: pentru clienti, in cadrul companiei in sine sau pe piata in ansamblu.

✦ Imbunatatirea imaginii care este proiectata catre clienti si societate in ansamblu.

✦ Productivitatea procesului de productie este in crestere, deoarece este orientat spre imbunatatirea continua.

✦ Cresterea increderii in mediul companiei: clienti, furnizori, administratii publice.

✦ Simplificarea procesului decizional, atat in ceea ce priveste continutul, cat si timpul petrecut pentru aceasta sarcina.

✦ Companiile care au certificarile relevante, achizitioneaza caracteristica unei companii fiabile si independente.

✦ Cresterea cifrei de afaceri derivate din toate beneficiile anterioare si prestigiul dobandit prin detinerea certificatului ISO.

 

Tipuri de certificate si caracteristici ISO

In functie de nevoile unei companii, veti fi interesat sa fiti certificat intr-un standard sau altul. Desi certificatele ISO sunt cele mai cunoscute, exista multe certificari in diferite domenii. Cele care sunt comune tuturor companiilor, indiferent de piata in care opereaza, sunt cele pe care le vom vedea mai jos.

Trebuie amintit faptul ca certificatele familiei de standarde ISO sunt total voluntare, companiile sunt cele care decid sa obtina titlurile standardului ISO pentru a demonstra adaptarea lor la nevoile si schimbarile care apar pe piete. Este o modalitate prin care acestea sunt mai apreciate in sectorul lor.

Certificate ISO de management al calitatii

Certificat ISO 9001: celebrul standard ISO 9001 este responsabil pentru stabilirea liniilor directoare pe care trebuie sa le indeplineasca un sistem de management al calitatii. Acest certificat de familie ISO 9000 asigura angajamentul companiei de a mentine standardele de calitate in conformitate cu standardul. In acest fel, bunurile sau serviciile dumneavoastra vor avea teste care sa certifice calitatea productiei si un proces de productie orientat spre imbunatatire continua.

Certificate ISO de management de mediu

Certificat ISO 14001: aceasta certificare garanteaza implementarea corecta a sistemului de management de mediu. Interesul pentru ingrijirea si respectarea mediului a crescut de-a lungul anilor din cauza incidentei schimbarilor climatice. Detinerea certificatului ISO 14001 demonstreaza angajamentul pe care o companie il are fata de mediu, incearca sa il respecte si sa minimizeze impactul activitatii sale productive asupra acestuia.

Ce e face o firma care se ocupa de certificare ISO?

Va vom oferi oricat de mult suport aveti nevoie pentru a include:

– Un manager de cont desemnat:  vi se va desemna un manager de cont care va va sprijini cu orice intrebari pe care le aveti cu privire la functionarea de zi cu zi a standardului dumneavoastra de management.

– Acces la Zona noastra de clienti:  Veti gasi o multime de informatii in Zona noastra de clienti, care includ formulare, sabloane, note de orientare, care includ seminarii web si tutoriale video.

– Vizite anuale de asistenta: vizitele  noastre anuale de asistenta sunt disponibile pentru a va oferi asistenta suplimentara in domeniile in care va simtiti mai putin increzatori, fie ca va asigurati ca sunteti conform pentru urmatorul audit de recertificare sau aveti nevoie de ajutor pentru organizarea unei intalniri de evaluare a managementului. Aceste vizite sunt complet flexibile si conduse de dvs. pentru a va asigura ca va simtiti increzatori in functionarea de zi cu zi a sistemului dvs. de management.

– Instruire ISO:  Toate cursurile noastre de  formare  sunt concepute pentru a va dezvolta intelegerea si capacitatea de a rula un sistem de management eficient. Indiferent daca doriti sa aflati despre fiecare clauza in mod individual sau sa intelegeti mai bine un anumit aspect, va oferim atat instruire fata in fata, cat si online, pentru a se potrivi diferitelor stiluri de invatare.  Gasiti un curs aici .

– Consultanta ISO:  Daca simtiti ca ati beneficia de asistenta suplimentara, va oferim si  consultanta ISO personalizata. Ca si in cazul vizitelor anuale de asistenta, aceste zile de consultanta vor fi conduse de dvs. si pot acoperi o varietate de subiecte, de exemplu, poate doriti sa va imbunatatiti sistemele actuale, aveti nevoie de sprijin suplimentar cu sistemul dvs. de audit sau nu mai aveti abilitatile interne. pentru a rula eficient sistemul dvs. de management. Indiferent de motiv, va putem ajuta.