Dacă tocmai v-ați demarat propria afacere, cu siguranță vă urmăriți îndeaproape veniturile, cheltuielile și numărul de clienți, pentru a avea mereu o situație financiară cât mai precisă.

Un software de contabilitate este esențial atât la începutul afacerii, dar și pe tot parcursul ei pentru a urmări toate datele financiare, pentru a obține rapoarte și pentru a avea la îndemână mai multe instrumente necesare pentru a vă gestiona mai eficient facturarea, inventarul și salarizarea.

Dar pe lângă un program de contabilitate, o afacere aflată la început de drum mai depinde și de alte echipamente electronice care îi asigură eficiența, dar și protecția la orice oră din zi și din noapte:

Calculatoare

Calculatorul este sistemul de operare al oricărui tip de afacere. În general, o afacere mică poate funcționa cu un calculator sau chiar cu un laptop performant, dar în funcție de domeniul de activitate și de numărul de angajați, este posibil să aveți nevoie de mai multe calculatoare.

Dacă doriți să economisiți bani și nici nu aveți nevoie de cele mai performante sau ultra moderne calculatoare, atunci puteți opta pentru calculatoare refurbished, cu condiția de a le achiziționa de la un vânzător cu reputație foarte bună. Veți reuși astfel să vă îndepliniți sarcinile de zi cu zi, dar și să economisiți sume importante de bani, pe care îi puteți investi în alte echipamente.

Smartphone

De foarte mult timp, telefoanele mobile au înlocuit telefoanele fixe în fiecare domeniu al vieții contemporane. Iar în ceea ce îi privește pe antreprenori, tehnologia mobilă a evoluat dincolo de comunicațiile de voce și de date.

Smartphone-urile au deschis o lume nouă, bogată în facilități prietenoase pentru antreprenori, de la instrumente de productivitate, soluții de acces la distanță și până la software conexe și aplicații care permit gestionarea și monitorizarea fiecărui aspect al afacerii.

Sisteme de securitate

Sistemele de supravghere video monitorizează interiorul biroului sau clădirii, precum și zona exterioară. Ați putea lua în considerare una sau mai multe camere de supraveghere dacă doriți să știți ce se întâmplă la birou non-stop. Multe sisteme sunt compatibile cu laptopul sau dispozitivul mobil, astfel încât veți vedea ce se întâmplă la servici chiar și atunci când vă aflați la mare distanță.

Acest tip de sistem de securitate vă permite să vă urmăriți clienții sau angajații, ceea ce vă oferă control și siguranță în afara biroului. De asemenea, reprezintă o sursă de dovezi în cazul în care la un moment dat va trebui să acuzați un furt sau alte daune. În funcție de nevoile personale, ați putea contracta o companie care vinde și instalează sisteme de supraveghere și care vă poate ajuta să configurați software-ul necesar.

Puteți, de asemenea, să cumpărați camere de supraveghere video și accesorii pe care să le montați pe cont propriu. Iar dacă sediul afacerii nu are o suprafață prea mare, puteți lua în considerare și utilizarea unui sistem de securitate pentru domiciliu.

Nu în ultimul rând, veți avea nevoie de un website. Majoritatea clienților moderni se bazează pe motoare de căutare precum Google. Dacă afacerea pe care o dețineți nu are o prezență online, va fi greu să vă construiți un renume și o bază cât mai amplă de clienți. Site-ul web va acționa ca o carte de vizită virtuală, oferind potențialilor clienți informațiile pe care le caută, cum ar fi contacte, adresă, program de lucru sau domenii de expertiză.

Totodată, website-ul este o extensie a afacerii pe care o conduceți și ar trebui să transmită clienților de la prima vedere ce anume vă diferențiază de concurență. Optați pentru un site simplu, dar profesional. O firmă de web design vă poate dezvolta un website care să reflecte esența afacerii pe care o desfășurați și, totodată, se va asigura că întregul conținut este profesional și relevant, pentru ca vizitatorii să găsească mai rapid ceea ce caută.