In calitate de companie, trebuie sa comunicati despre activitatile si produsele voastre pentru a va creste cifra de afaceri, de ce sa folositi Internetul ca mijloc de comunicare?

De ce sa aveti un site web?

Prezenta si comunicarea pe internet au devenit esentiale pentru toate companiile. Primul reflex al oamenilor este de a face cercetari pe internet.

Rata de utilizare a internetului:

  • 81% in America de Nord (86% in Canada, 80% in SUA)
  • 78% in Europa de Vest
  • 8% in Africa
  • 12% in Asia de Sud
  • 240 de site-uri web noi sunt puse online in fiecare zi

In fiecare minut pe Internet:

  • 2 milioane de interogari Google sunt efectuate
  • 347 de noi publicatii WordPress sunt publicate
  • 571 de site-uri web noi sunt create
  • Sunt trimise 204 milioane de e-mailuri

Prin urmare, existenta unui site web este o investitie esentiala pentru toate companiile, mici si mari, atat pentru clienti, cat si pentru compania voastra.

Site-ul vostru va va permite sa va faceti cunoscut, ajungand la un public tinta pe tot parcursul anului si fara intreruperi. Este vitrina companiei dumneavoastra si cartea dumneavoastra de vizita pe internet.

Un site web va permite sa:

  • sa va prezentati activitatile, produsele si serviciile,
  • sa va puneti in valoare produsele si/sau serviciile prin adaugarea de fotografii si descrieri,
  • creati o legatura directa cu clientii dumneavoastra, pentru a le sonda opinia,
  • sa va mentineti si sa va dezvoltati cifra de afaceri,
  • sa va vindeti produsele si serviciile online,
  • sa va cresteti notorietatea si sa ocupati un spatiu neexploatat de concurentii dumneavoastra,
  • informati-va clientii si potentialii clienti cu: datele dvs. de contact, preturile, ofertele voastre

Site-ul vostru web trebuie sa raspunda nevoilor si obiectivelor pe care vi le-ati stabilit. Pe de alta parte, trebuie sa fiti constienti de faptul ca nu este posibil sa comunicati eficient pe internet fara o strategie de comunicare si fara competente in acest domeniu.

Nu te poti improviza webmaster, web-designer sau SEO, acestea sunt meserii reale! Este important sa va pregatiti bine planul de comunicare pentru a avea succes pe internet.

Obiectivul unui site web este de a ajunge la tinta potrivita la momentul potrivit si de a va maximiza ROI (return on investment). Puneti toate sansele de partea dumneavoastra, alegand vectorul de comunicare potrivit si obtineti sprijin.

Cand va fi online site-ul vostru?

Va trebui sa specificati data de livrare dorita in caietul de sarcini si sa discutati cu agentia web care va lucra cu dumneavoastra. Este important sa planificati diferitele etape ale crearii sau reproiectarii site-ului vostru web.

Cine si cum va administra site-ul vostru web?

Contactati profesionisti in domeniul web, ei vor studia proiectul dumneavoastra in intregime si va vor propune o solutie pentru a fi vizibil si a comunica eficient pe web in functie de resursele dumneavoastra si de timpul pe care il puteti dedica.

Site-ul dumneavoastra trebuie sa va corespunda si sa respecte identitatea vizuala a companiei voastre. Puneti-va intrebarile corecte si construiti site-ul dvs. web pe baza specificatiilor acestuia.

Cele mai importante motive pentru care sa ai propriul site

Desi aveti un produs in biroul dvs. poate ajuta sa le oferiti clientilor o idee despre ceea ce recomandati, daca le permiteti sa cumpere de la dvs. online, va deschide usa catre mai multe vanzari. Ei nu trebuie sa conduca la biroul dvs. pentru a-si ridica produsul sau pentru a comanda acea necesitate de ultim moment, il pot primi la usa!

Pe langa branding si relatii pe care le creezi in biroul tau, adaugarea unui magazin online va  creste traficul catre site-ul tau  prin motoarele de cautare. Cand clientii potentiali cauta un produs pe care il detineti, acele rezultate vor aparea in cautarile lor.

Cu o prezenta online, puteti evalua cat de populare sunt articolele si puteti transporta doar un anumit numar de produse in biroul dvs. De asemenea, veti putea sa va extindeti selectia de produse cu costuri generale mici. Nu aveti nevoie de personal suplimentar, publicitatea si marketingul sunt mai putin costisitoare si nu va trebui sa ocupati bunuri imobiliare valoroase in biroul dvs.

Avand un exemplu clar de produse cumpara clientii tai, le poti viza interesele prin comunicare si marketing. De asemenea, puteti utiliza aceste informatii pentru  planificarea vanzarilor, ofertelor si reducerilor la produse si servicii. Pastrati toate aceste informatii online, astfel incat aceste conversatii sa ocupe timp valoros in relatia cu clientul.

Atunci cand aveti produse dovedite, cum ar fi cea mai buna hrana pentru caini de pe piata sau ochelari de vedere de ultima generatie pe care stiti ca clientii ii vor adora, posibilitatea de a le evidentia in centrul atentiei in magazinul dvs. online va fi mai usor de gasit pentru clienti. Stiti ca alti clienti au achizitionat acelasi produs si au fost multumiti de ei, asa ca stiti ca aceste produse vor beneficia probabil si altor clienti.